Kuulo-Auris kesätauolla 26.6. – 2.8.2026

Tämän kevään kuntoutukset on tämän viikon myötä saatu päätökseen. Seuraavaksi henkilökunta tanssahtelee ansaitulle kesälomalle.

Alkuvuoden palautteiden keskiarvo oli huimat 4,5! Kiitos kaikille kuntoutujille ja läheisille!

Palaamme kesätauon jälkeen kuntoutuksen merkeissä maanantaina 3.8.2026.

Tauon aikana voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla: asiakaspalvelu@auris.fi
(Huomioithan, että vastaamme sähköposteihin viiveellä!)

Aurinkoista ja leppoisaa kesää kaikille!
T. Kuulo-Auriksen väki

Tutustu myös muihin artikkeleihin

Asiakastyytyväisyys syksyllä 2025

Asiakastyytyväisyys syksyllä 2025

Kirpakkaa syksyn alkua kaikille! Me täällä Kuulo-Auriksessa keräämme kuntoutujilta palautetta joka viikko. Saamamme palautteen avulla pyrimme kehittämään toimintaamme. Tänä syksynä olemme saaneet...

Lue lisää

Takaisin artikkeleihin

Katso kaikki artikkelit blogista. Pääset takaisin blogiin klikkaamalla alla olevaa painiketta.