Tämän kevään kuntoutukset on tämän viikon myötä saatu päätökseen. Seuraavaksi henkilökunta tanssahtelee ansaitulle kesälomalle.
Alkuvuoden palautteiden keskiarvo oli huimat 4,5! Kiitos kaikille kuntoutujille ja läheisille!
Palaamme kesätauon jälkeen kuntoutuksen merkeissä maanantaina 3.8.2026.
Tauon aikana voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla: asiakaspalvelu@auris.fi
(Huomioithan, että vastaamme sähköposteihin viiveellä!)
Aurinkoista ja leppoisaa kesää kaikille!
T. Kuulo-Auriksen väki






